کد خبر: ۱۵۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
شاید در گذشته، اینکه در ایران زندگی کنیم و درآمد دلاری داشته باشیم و به ریال خرج کنیم یک رویا بود. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی این امر به کاری روتین تبدیل شده است. در صورتی که به نرم‌افرار تری دی مکس مسلط باشید این امکان برای شما فراهم می‌باشد که با دریافت پروژه‌های دلاری و فروش مدل‌های سه بعدی در مارکت های جهانی کسب درآمد نمایید.

در صورتی که دوست دارید با تکنیک های کسب درآمد دلاری از تری دی مکس آشنا شوید در ادامه با ما همراه شوید.

برای درک بهتر تری دی مکس پیشنهاد می‌کنیم به صفحه تری دی مکس چیست مراجعه کنید.

تنها با 5 روز کار کردن در ماه چقدر درآمد خواهیم داشت؟

اگر در هر ماه 30 مدل سه بعدی به قیمت 3 دلار بفروشید و 3 پروژه مدل‌سازی آبجکت 40 دلاری دریافت کنید آخر هر ماه 210 دلار درآمد ماهانه شما خواهد شد که به نرخ امروز حدود 5 میلیون تومان است، تنها با 5 روز کارکردن در ماه چنین درآمدی ممکن می‌شود.

در صورتی که وارد دنیای سه بعدی شوید حتما اسم مجموعه های Archmodel ، Archinterior و Archexteriors به گوش شما خورده است تا حالا از خودتان پرسیده‌اید که درآمد حاصله از این پکیج چه مقدار است.

معرفی انواع راه‌های کسب درآمد دلاری از تری دی مکس

تولید یک مدل سه بعدی با کیفیت کار سختی نیست و شما هم به نرم افزار تری دی مکس و وی ری همانند یه طراح سه بعدی خارجی دسترسی دارید البته با یک مزیت که شما بابت استفاده از نرم افزار پولی پرداخت نمی‌کنید.

در صورتی که در با نرم افزار های سه بعدی آشنایی ندارید به صفحات دوره تری دی مکس و دوره وی ری مراجعه نمایید.

1. کسب درآمد دلاری از طریق سایت های فروش مدل های سه بعدی جهانی

مجموعه‌ای مثل آرک مدل فقط یکبار زمان برای تولید محصولات خود صرف کرده است و سال هاست از فروش این مجموعه ها کسب درآمد می‌کنید.

با مراجعه به وب سایت (Turbosquid) و جستجوی کلید واژه (evermotion) می‌توانید میزان فروش این مجموعه ها را تحلیل کنید.

وب سایت های متعددی برای فروش مدل های سه بعدی وجود دارد که ما در اینجا معروف ترین آنها را نام برده ایم.(برای مشاهده سایت‌های زیر از برنامه های تغییر آی پی استفاده نمایید)

· dsky3

· Turbosquid

· CGtrader

راه های کسب درآمد دلاری از  تری دی مکس

2. دریافت پروژه تری دی مکس با هزینه‌های دلاری

وب سایت های زیادی وجود دارند که به صورت واسطه بین کار فرمایان و طراحان کار می‌کنند به این صورت که در پنل طراحان پروژه‌ها با اعلام هزینه دلاری به صورت روزانه لیست می‌شود و طراحان با توجه به قیمت و میزان زحمت پروژه‌ها را قبول می‌کنند.

راه های کسب درآمد دلاری از  تری دی مکس

جهت راهنمایی برای ساخت اکانت و نقد کردن درآمدهای ارزی با کارشناسان (مرکز کامپیوتر گرافیک ایران) در تماس باشید.

جهت مشاوره با کارشناسان و دستیابی به اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن‌: ۰۲۱۴۴۶۱۸۵۰۱ تماس بگیرید و یا به سایت www.irancgc.com مراجعه نمایید.

دوره تری دی مکس با متد کمپانی اتودسک با رویکرد درآمد ارزی

در این دوره ، استاد مهدی بندری با بهترین تجربیاتی که سالها از آموزش و انجام پروژه‌های متعدد به دست آورده‌اند و با استفاده از علم و تجربه‌ی سال ها فعالیت در خارج از ایران، به شماbest practice   ‌ها و بهترین تجربیات رو انتقال می‌دهند، تا شما بتوانید وارد رقابت در حوزه بین المللی شوید.

این دوره آموزشی طوری طراحی شده است تا هنرجو در کمتر از ۴ ماه به صورت کامل به تری دی مکس مسلط گردد و بتواند پروژه‌های سخت و پیچیده را مدلسازی کند و سپس در مرحله خروجی گرفتن با موتور رندر وی ری نتیجه‌ای کاملاً طبیعی و چشم نواز بگیرد و پروژه خود را در مارکت های جهانی منتشر نمایید.

مزایای دوره های آموزشی تری دی مکس

  • برگزاری بیش از صد و بیست کلاس تری دی مکس، با حضور استاد مهدی بندری
  • پشتیبانی به ۶ روش، در طول دوره از هنرجویان صورت می گیرد.
  • تهیه ویدئو از روند کلاس و قرار دادن بر روی وب سایت
  • دسترسی مادام العمر به تمامی ویدئوهای متعلق به دوره‌های آینده و گذشته
  • امکان تجدید دوره رایگان به صورت نامحدود
  • اجرای پروژه‌های منحصر به فرد در هر دوره
  • اجرای 120 فضای متفاوت داخلی و خارجی و دسترسی به ویدئوهای دوره‌های برگزار شده
  • صدور گواهی و دانشنامه در انتهای دوره (قابل ترجمه و دارای مهر دادگستری)

جهت ثبت‌نام در دوره‌ های آموزش جامع تری دی مکس و مشاوره با کارشناسان می‌توانید با شماره تلفن‌: ۰۲۱۴۴۶۱۸۵۰۱ تماس بگیرید و یا به سایت www.irancgc.com مراجعه نمایید.

2121

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار